کنترلر کابل اسلیو لیان لی مدل Strimer Plus V2

برند:

LIAN LI STRIMER PLUS V2 CONTROLLER

نوع اتصال : MB 5V ARGB , MB USB 2.0
ابعاد : 85X58X13.3 میلی متر
رنگ : مشکی
ادامه مطلبShow less
1,250,000 تومان
وضعیت دستگاه
  • نو
رنگ
  • مشکی
گارانتی
  • گارانتی یک ساله تخت جمشید
ناموجود
موجود شد خبرم کن
توضیحات
کنترلر کابل اسلیو لیان لی مدل Strimer Plus V2

همه بهم ریختگی کابل ها و سیم هایی را که زندگی مدرن را همراهی می‌کنند دیده اند. کابل‌های اسلیو می‌توانند این مشکلات را با سازماندهی منظم کابل ها در بسته های جمع و جور حل کنند، فضا را آزاد کنند و محیط شما را تمیز و ایمن نگه دارند. کابل‌های اسلیو به عنوان یک پوشش سیم عمل کرده و از رطوبت، تغییرات دما، ساییدگی و اگر خارج باشد، از عناصر محافظت می‌کنند. به عنوان یک آستین برای سیم ها، از تماس جریان سیم ها با هادی های دیگر جلوگیری خواهد کرد. سازماندهی کابل ها به کاربران کمک می‌کند فضاهای خود را مرتب نگه دارند و همچنین می‌تواند به آنها کمک کند از سردرگمی در مورد اینکه کدام کابل متعلق به کدام کامپیوتر است جلوگیری کنند. بنابراین با کابل اسلیو 8-PIN لیان لی مدل STRIMER PLUS به محیط کاری و حتی محل زندگی خود نظم دهید.  

هدف از طراحی کابل‌های اسلیو نظم دادن به کابل‌ها چه بر روی میز کار و بر روی دیوار است. لیان لی در طراحی این نوع کابل‌ها  3 نسخه با کانکتورهای مختلف: 24 پین برای مادربرد، 8 پین برای کارت گرافیک و سه عدد 8 پین برای مدل مرجع کارت گرافیک‌های سری انویدیا RTX 30 ارائه کرده است. علاوه بر این لیان لی در طراحی کابل‌های اسلیو جلوه‌های نوری، کیفیت ساخت عالی با ظاهری تمیز، کیفیت نورپردازی پر جنب و جوش و روان، عملکرد بهترو ماندگاری بیشتر را عرضه داشته است. در طراحی کابل اسلیو 300 میلی متری لیان لی مدل Strimer Plus یک کنترلر RGB برای کنترل کامل جلوه های نور در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که با استفاده از آن می‌توان جلوه‌های نورپردازی را شخصی‌سازی کرد. کابل اسلیو 8-PIN لیان لی مدل STRIMER PLUS دارای 108 عدد لامپ LED است. ال ای دی‌ها با دقت خاصی بر روی کابل قرار گرفته‌اند و در نهایت با لایه‌ای از سیلیکون سطح آن‌ها پوشانده شده است. استفاده از سیلیکون انعطاف پذیری کابل را بالا برده و باعث می‌شود به راحتی خم شوند.

Lian Li Strimer Plus 8-Pin دارای قابلیت توسعه بیشتر کابل برق کارت گرافیک با نورپردازی RGB است. به لطف 108 LED RGB دیجیتال، بازی چشمگیری از رنگ ها را ارائه می‌دهد که می‌تواند از طریق یک مادربرد سازگار با یک هدر دیجیتال 3 پین RGB کنترل و همگام شود. اینها باعث درخشندگی کابل اسلیو 30 سانتی متری می‌شوند و جلوه‌های مختلفی را ایجاد می‌کنند. برای تضمین بالاترین ثبات رنگ ممکن، لیان لی دوباره بر روی یک پوشش سفید متکی است. این بار از دیفیوزر سفید شیری نیز استفاده شده است که نور را به طور یکنواخت پخش می‌کند. علاوه بر این، یک ریل سفید از زاویه تابش جلوگیری کرده تا سیم های جداگانه با تابش به کناره ها بر اثر رنگ یکدیگر تأثیر نگذارند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

ابعاد
85X58X13.3 میلی متر
جنس بدنه
سیلیکونی
طول کابل
200 میلی‌متر
نوع اتصال
8*3 پین

مشخصات فیزیکی

ابعاد
85X58X13.3 میلی متر
جنس بدنه
سیلیکونی

مشخصات فنی

طول کابل
200 میلی‌متر
نوع اتصال
8*3 پین
You may also like
موردی یافت نشد

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری