پنج لپتاپ جدید لنوو مجهز به ویندوز 11

نوشته شده در تاریخ2 سال پیش

لنوو  سه شنبه ۶ مهرماه در رویدادی از پنج لپ تاپ جدید رونمایی خواهد کرد که همه آن‌ها از جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت یعنی ویندوز ۱۱ پشتیانی می‌کنند.

در پوستر رسمی که به اشتراک گذاشته شده، لنوو اعلام کرد که پنج لپ تاپ آینده این شرکت شامل دستگاه‌های ذیل می‌شوند:

  • Xiaoxin Pro 14 2021 Core Edition
  • Xiaoxin Pro 14 2021 Ryzen Edition
  • YOGA 13s 2021 Ryzen Edition
  • Xiaoxin Air 14 Plus 2021 Ryzen Edition
  • Xiaoxin Air 14

لنوو همچنین اعلام کرده است که تمام این لپ‌تاپ‌ها به همراه سیستم عامل ویندوز ۱۱ از پیش نصب شده روانه بازار میشوند . یک شرکت چینی اخیرا تایید کرده بود که دستگاه Xiaoxin Pro 14 2021 Core Edition از پردازنده Core i5-11320H و پردازنده گرافیکی Iris Xe G7 96EU اینتل بهره خواهد برد و ۲۰ درصد عملکرد بهتر را نسبت به نسل قبل خود ارائه می‌کند.

از سایر مشخصات دیگر این لپ تاپ می‌توان به نمایشگر ۱۴ اینچی ۲.۸K با حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت، وضوح ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ و نرخ‌ تازه‌سازی ۹۰ هرتز اشاره کرد. نمایشگر این لپ تاپ  از گواهی حفاظت TÜV Rheinland، گواهی Blu-ray و فناوری دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند.

ماه گذشته، مایکروسافت تایید کرد که سیستم عامل جدید ویندوز ۱۱ به صورت رایگان در اختیار دستگاه‌های واجد شرایط قرار می‌گیرد. آخرین نسخه این سیستم عامل قرار است از تاریخ ۱۳ مهر به صورت مرحله‌ای منتشر شود. با این وجود ویندوز ۱۱ در زمان انتشار، در دسترس تمام دستگاه‌های واجد شرایط خود قرار نمیگیرد و بروزرسانی آن به مرور در دسترس تمام کاربران قرار می‌گیرد.

لنوو اخیرا اولین تبلت‌های ۵G خود را معرفی کرده بود که شامل دو دستگاه «لنوو تب P12 پرو» و «لنوو تب P11» می‌شود. همچنین این شرکت ماه گذشته از لپ‌تاپ‌های جدیدی رونمایی کرده بود که شامل باریک‌ترین لپ‌تاپ ۱۴ اینچی OLED با پشتیبانی از ویندوز ۱۱ می‌شود.

1 نظر
  • حج**** **************ان

    حج**** **************ان 2021-09-29

    جالب بود ❤❤
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری