فن کیس گیم مکس مدل FN-14Rainbow-C9

برند:

ویژگی های محصول:

  • نورپردازی:ARGB
  • تعداد فن:1 عدد
  • ابعاد فن:120 میلی‌متر
  • میزان نویز فن:28.8 دسی‌بل
  • سرعت گردش فن:10% ± 1200 دور بر دقیقه
ادامه مطلبShow less
0 تومان
وضعیت
  • نو
رنگ
  • مشکی
گارانتی
  • گارانتی 2 سال تخت جمشید
ناموجود
موجود شد خبرم کن
مرجع:
توضیحات
فن کیس گیم مکس مدل FN-14Rainbow-C9

فن FN-14Rainbow-C9-Infinity با نورپردازی ARGB ، یک فن بی‌صدا با بلبرینگ هیدرولیک است که امکان عملکرد بی‌صدا را در حین استفاده با سطح نویز تقریبی 25dB برای شما فراهم می‌کند. این فن دارای یک هدر 3 پین 5V Addressable است که توسط یک کانکتور 3 پین معمولی تغذیه می شود. هنگامی که با استفاده از کانکتور AURA همراه می شود، جلوه‌های نوری مختلفی را به همراه دارد و ظاهری منحصربه‌فرد ایجاد می‌کند. واشر لاستیکی  لرزش ناشی از حرکت فن را کاهش می دهد.
به دلیل افزایش روز افزون استفاده از سخت افزارهای کامپیوتری و نیاز به خنک سازی بیشتر ، انتخاب این نوع فن از مقرون به صرفه ترین انتخاب ها می تواند باشد.یکی از بهترین قابلیت های این فن  امکان تخصصی سازی نورهای LED این فن با استفاده که به وسیله ی کنترلر HUB AURA SYNC  امکان پذیر است.می توانید این فن را به  عنوان خنک کننده CPU خود به شاسی کیس خود وصل کنید و جایگزین بسیار مناسبی برای سیستم های خنک کننده قبلی و قدیمی شما می شود.
این فن بر روی تمامی کیس هایی که قابلیت جایگیری فن 12 سانتیمتری را دارد مناسب است ، اما در صورتی که از کیس های GameMax استفاده کنید، این فن می تواند بهترین عملکرد را از خود ارائه دهد.
بلبرینگ مایع liquid bearing ، تیغه های معلق فن ،بالاتر از 30.000 ساعت کارکرد مفید ،سیستم کاهش نویز تا 19.62  دسیبل ،سیستم نوری ARGB ،اتصال 3 پین 5 ولت برای فن بر روی هدر کیس ،نور درخشان و زیبا در نتیجه محور با چرخه بی نهایت این فن با استفاده از 8 عدد لامپ با نورهای درخشان و زیبا که به وسیله تیغه های فن در حین گردش هدایت می شوند ، یک اثر هنری منحصر به فرد و فضایی را در هنگام چرخش نمایش می دهد.
با قابلیت پشتیبانی از ASUS ARURA SYNC که با کنترلر باکس Auro M/B به صورت مستقیم متصل می شود ( برای این منظور کابل ARGB Rainbow SYNC پیشنهاد می شود)
سیستم تعادل داینامیک و موتور بزرگ باعث طول عمر بیشتر و صدای کمتر ،بلبرینگ های هیدرولیک باعث افزاش طول عمر تا 30.000 ساعت می شود.
قدرت تهویه بالا و خارج کردن گرما یکی از ویژگی های این فن میباشد. پره های 9 تکه باعث سرعت انتقال هوا و باد بیشتری می شود. کاهش سر و صدا در نتیجه بالشتک های سیلیکاژل ،طراحی خاص و منحصر به فرد چرخشی پایه ها، باعث کم کردن لرزش و کاهش سر و صدا در هنگام کار کردن می شوند. بر روی پایه های اتصالی این فن بالشتک های سیلیکونی ای تعبیه و طراحی شده که از استحکاک بین شاسی کیس و فن جلوگیری می کند و در نتیجه لرزش کمتر و محیط ساکت تری را برای شما به ارمغان می آورد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

ابعاد
140×140×25 میلی‌متر
نورپردازی
ARGB
نوع خنک کننده
فن کیس
تعداد فن
1 عدد
سرعت گردش فن
1200 دور بر دقیقه
سازنده
GAMEMAX
ابعاد فن
140 میلی‌متر

مشخصات فیزیکی

ابعاد
140×140×25 میلی‌متر

مشخصات فنی

نوع خنک کننده
فن کیس
تعداد فن
1 عدد
سرعت گردش فن
1200 دور بر دقیقه

سایر مشخصات

نورپردازی
ARGB
سازنده
GAMEMAX
ابعاد فن
140 میلی‌متر
You may also like
موردی یافت نشد

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری