پاور 850 وات اف اس پی Hydro PTM Pro Platinum Full Modular

برند:

نوع اتصال کابل: تمام ماژولار
توان خروجی: 850 وات
اندازه فن: 135 میلی‌متر
نوع فن: FDB
گواهی 80 پلاس: Platinum
راندمان: 92 درصد

ادامه مطلبShow less
5,250,000 تومان
وضعیت
  • نو
رنگ
  • مشکی
گارانتی
  • گارانتی 3 ساله الماس رایان ایرانیان
ناموجود
موجود شد خبرم کن
مرجع:
توضیحات
معرفی پاور تمام ماژولار 850 وات اف اس پی HYDRO PTM PRO Platinum
سری پاورهای Hydro PTM Pro از کمپانی اف اس پی، دارای استاندارد امنیتی IEC 62368 هستند و در مقایسه با نسل قبل ابعاد فشرده‌تری دارند؛ این طراحی جمع و جور در راندمان منبع تغذیه هیچ خللی ایجاد نمی‌کند. از نقاط عطف این محصول می‌توان به مقاومت بالای آن در شرایط نامساعد اشاره کرد؛ به بدنه فلزی پاور یک پوسته نازک پلیمری اضافه شده که از منبع تغذیه و اجزای داخلی آن در برابر گرد و غبار، رطوبت و زنگ‌زدگی محافظت می‌کند. آزمایش‌ها ثابت کرده‌اند که پاورهای سری Hydro PTM Pro می‌توانند در رطوبت 95 درصدی هوا نیز به خوبی فعالیت کنند. منبع تغذیه Hydro PTM Pro در پنج نسخه 650، 750، 850، 1000 و 1200 واتی عرضه شده است؛ محصولی که پیش روی شماست، نسخه 850 واتی است.


فناوری «پوشش همدیس»؛ ایمن در برابر رطوبت، گرد و خاک و زنگ زدگی
پوشش همدیس، سراسر قطعات داخلی پاور Hydro PTM PRO را فرا گرفته است و از آنها در برابر گرد و خاک، زنگ زدگی و رطوبت محافظت می‌کند. به لطف این پوشش، پاور Hydro PTM PRO به صورت تضمینی کارایی و دوام بهتر و مطمئن‌تری را در محیط‌های نامساعد ارائه می‌کند. شرکت اف اس پی همچنین علمکرد این پاور را برای فعالیت در محیط با رطوبت نسبی 95 درصدی آزمایش کرده است.

پوشش همدیس، لایه نازکی از اپوکسی، سیلیکون یا سایر مواد عایق است که از طریق افشاندن روی سطح قطعات قرار می‌گیرند. این مواد، پوشش محافظ و یکنواختی را روی سطوح ناهموار مدار مجتمع یا قطعه الکترونیکی به وجود می‌آورند.



توپولوژی تمام پل LLC در کنار طراحی ماژول DC به DC
Hydro PTM Pro از یک قاعده تنظیم ولتاژ بسیار دقیق تبعیت می‌کند که ولتاژ خروجی آن در هر سطحی از بارگذاری، از 1%-/+ فراتر نمی‌رود. این مسئله موجب افزایش بازدهی پاور و پایداری ولتاژ می‌شود.


طراحی تمام ماژولار
تمام ماژولار بودن این منبع تغذیه، فرآیند نصب را آسان می‌کند و به شما این اجازه را می‌دهد تا فقط از کابل‌های مورد نیاز استفاده کنید و سایر کابل‌های اضافه بر سازمان را حذف کنید؛ بدین ترتیب، فضای داخلی کیس شما مرتب و به دور از آشفتگی خواهد بود.

داخل بسته‌بندی پاور، یک سری برچسب با نقش و نگارهای مختلف قرار دارد که گیمرها و علاقمندان می‌توانند با چسباندن آن‌ها به منبع تغذیه خود، ظاهری تازه به آن ببخشند.



فن خنک‌کننده هوشمند
پاور Hydro PTM PRO مجهز به فن 135 میلی‌متری با بلبرینگ دینامیکی سیال (FDB) است. این نوع بلبرینگ به دلیل داشتن ماده سیال در درون هاب فن، علاوه بر اینکه عمر مفید فن را افزایش می‌دهد، همانند فن‌های دارای بلبرینگ اسلیو سطح نویز پایینی را نیز تولید می‌کند. در کنار این ویژگی‌ها، عملکرد هوشمند «صفر دسیبل» به این فن اضافه شده است تا در بارگذاری‌های سبک، از تولید نویز بیهوده جلوگیری شود و عمر مفید فن بیش از پیش افزایش یابد.



کلید ECO
اگر به قسمت پشتی پاورهای سری Hydro PTM Pro نگاهی بیندازیم، به غیر از کلید پاور اصلی، یک کلید دیگر با نام ECO توجه ما را به خود جلب خواهد کرد. فعال‌ کردن این سوییچ به کاهش نویز فن‌ و مصرف بهینه انرژی می‌انجامد. به عبارت دقیق‌تر، هنگامی که سطح بارگذاری برابر با 30 درصد یا کمتر است، پاور وارد حالت بی‌صدا می‌شود و فن دستگاه خاموش می‌شود و با عبور از محدوده 30 درصد، فن مجدداً شروع به چرخش می‌کند. به لطف وجود این ویژگی هوشمند، سر و صدای فن به حداقل می‌رسد و طول عمر آن نیز افزایش پیدا می‌کند.



گواهینامه 80PLUS
سری پاورهای Hydro PTM Pro موفق به دریافت سطح پلاتینیوم گواهینامه معتبر 80PLUS شده‌اند. این گواهی بیانگر مقدار بازدهی و هدررفت انرژی منبع تغذیه در سطوح بارگذاری مختلف است. در حقیقت، دریافت این گواهینامه به منزله تولید کم حرارت و همچنین کاهش هزینه‌ برق مصرفی خواهد بود. سطح پلاتینیوم گواهی 80PLUS ضمانت می‌کند که این پاورها قادرند در سطح بارگذاری 50 درصد، حداقل 92 درصد بازدهی را ارائه دهند.


استاندارد حفاظتی IEC 62368
شرکت اف اس پی با پیاده‌سازی جدیدترین تکنولوژی‌های عرضه‌ شده در حوزه انرژی سبز بر روی محصولات خود، آن‌ها را با قوانین محیط زیستی همگام ساخته است. در آخرین اقدام این کمپانی توانمند، اکثریت پاورهای تولید شده به استاندارد جدید IEC 62367 مجهز شده‌اند.


سازگاری
سری Hydro PTM Pro با جدیدترین و قدرتمند‌ترین سیستم‌های موجود سازگاری کامل دارد. همچنین، این پاورها از آخرین استانداردهای شرکت اینتل (ATX12V v2.4 & EPS12V v2.92) و ای ام دی پشتیبانی می‌کنند.


پروتکل‌های محافظتی
حفاظت از ولتاژ بیش از حد (OVP)، حفاظت از برق بیش از حد (OPP)، حفاظت از جریان بیش از حد (OCP) حفاظت از افت ولتاژ (UVP)، حفاظت از اتصالی (SCP)، حفاظت از افزایش دما (OTP) و حفاظت کامل از مدار، عواملی هستند که سخت‌افزار شما را در برابر تهدیدات مختلف ایمن می‌کنند.

کابل‌ها
به جهت راه‌اندازی سریع سیستم، کابل‌های لازم برای برق‌رسانی به قطعات مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرند. این کابل‌ها شامل یک کانکتور 4+20 پین مادربرد، سه کانکتور 4+4 پین، هشت کانکتور 2+6 پین PCI-E، چهارده کانکتور SATA، پنج کانکتور مولکس برای درایوهای جانبی و در نهایت یک کانکتور فلاپی می‌شوند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

ابعاد
190×150×86 میلی‌متر
توان خروجی
850 وات
نوع پاور
تمام ماژولار Full Modular
گواهینامه 80PLUS
Platinium

مشخصات فیزیکی

ابعاد
190×150×86 میلی‌متر

مشخصات فنی

توان خروجی
850 وات
نوع پاور
تمام ماژولار Full Modular
گواهینامه 80PLUS
Platinium
You may also like
موردی یافت نشد

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری