باندل گیمینگ ریزر Razer Power Up Bundle v2

برند:

Razer Power Up Bundle v2

ادامه مطلبShow less
5,707,000 تومان
وضعیت دستگاه
  • نو
گارانتی
  • گارانتی یک ساله تخت جمشید
توضیحات

Razer را می توان به عنوان یکی از برترین شرکت های فعال در تولید لوازم جانبی گیمینگ دانست که محصولات خود را در دسته بندی های مختلفی در بازار عرضه می کند. باندل Razer Power Up Bundle v2 را می توان یکی از بهترین محصولات این شرکت دانست که به صورت پک لوازم جانبی گیمینگ در بازار عرضه شده و شما قادر به خرید و استفاده از این محصولات می باشید. در بسته بندی این محصول یک عدد ماوس گیمینگ، هدست، کیبورد گیمینگ کامل و یک عدد ماوس پد قرار داشته و شما می توانید باندل ریزر Power Up v2 را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. نباید از یاد برد که باندل Razer Power Up Bundle v2 برای کارهای اداری نیز می تواند گزینه ای مناسب به شمار رود و با قیمتی بسیار مناسب در دسترس شما قرار گرفته است. در این مقاله با شما در خصوص این محصول صحبت کرده و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

مشخصات و ویژگی های باندل Razer Power Up Bundle v2

زمانی که باندل Razer Power Up Bundle v2 را ثبت سفارش و خریداری می کنید، در بسته بندی برای شما یک عدد ماوس گیمینگ Death Adder Essential Lite قرار داده می شود که با نورپردازی Chroma بسیار زیبا طراحی شده است و همچنین از ویژگی های سیناپس 3 در این محصول استفاده شده است. در کنار آن نیز شما می توانید یک هدست Black Shark Razer، یک عدد کیبورد Razer Cynosa Lite و یک عدد ماوس پد Razer Gigantus V2 را داشته باشید.

از لحاظ کیبورد باید گفت که محصولی مقاوم با نورپردازی 16.8 میلیون رنگ Razer Chroma و قابلیت برنامه ریزی ماکرو برای هر بازی به صورت اختصاصی باعث می شود که شما در بازی ها بتوانید روی توانایی های خود و کیبورد مکانیکی خود حساب باز کنید. همچنین این کیبورد که در باندل Razer Power Up Bundle v2 در دسترس شما می باشد می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای استفاده روزمره به شمار رود و با قیمتی بسیار مناسب در دسترس شماست.

هدست Razer Black Shark V2 X را می توان از دیگر وسایلی دانست که در این باندل حضور دارد و به عنوان یک محصول شگفت انگیز با قدرت و وضوح بسیار بالا در دسترس شما قرار داده می شود. ایزوله صدا در این محصول بسیار عالی به شمار می رود و خریدار می تواند این محصول را با قیمتی بسیار مناسب خریداری نماید. از مهم ترین ویژگی های این هدست می توان به میکروفون بسیار قدرتمندی اشاره نمود که برای این محصول در نظر گرفته شده است و به خصوص در بازی های آنلاین می تواند گزینه ای مناسب باشد. در کنار آن نباید از یاد برد که درایور های ماوس به گونه ای طراحی شده است تا کاربر بتواند بهترین کیفیت صدا را انتظار داشته باشد.

در ادامه نقد و بررسی ویژگی های باندل Razer Power Up Bundle v2 باید گفت که یک عدد ماوس Razer Death Essential نیز برای شما قرار داده شده است که با سنسور اپتیکال و دقت 6400 DPI در دسترس شما بوده و کنترل بسیار خوبی را در دسترس شما قرار می دهد. فرم ارگونومیک در نظر گرفته شده برای این ماوس باعث می شود که شما بتوانید برای استفاده طولانی مدت روی این محصول حساب باز کنید و همچنین این ماوس به صورت 5 دکمه طراحی شده و می تواند طول عمری برابر با 10 میلیون کلیک را داشته باشد.

پارچه ای که برای ماوس پد Razer Gigantus V2 در نظر گرفته می شود، به گونه ای طراحی شده است که بتواند کوچکترین تغییرات سنسور را حس کرده و همین امر باعث می شود که دقت عملکرد ماوس با استفاده از این ماوس پد ریزر بسیار بهبود پیدا کند.

نتیجه گیری

خرید باندل Razer Power Up Bundle v2 به خصوص برای کسانی که نمی خواهند هزینه زیادی برای لوازم جانبی گیمینگ کنند و در عین حال نیاز به یک باندل با کیفیت دارند توصیه می شود و شما می توانید نسبت به خرید و استفاده از این محصول اقدام کنید. ما در این مقاله با شما همراه بودیم تا اطلاعاتی را در خصوص باندل Razer Power Up Bundle v2 را در اختیار شما قرار دهیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. برای خرید این محصول نیز می توانید از شیوه اینترنتی استفاده نمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

ابعاد
موس: 127x61x42 میلی‌متر
هدست: 193×172×98 میلی‌متر
پد موس: 450x400 میلی‌متر
کیبورد: 457x174x33 میلی‌متر
وزن
موس: 96 گرم
هدست: 240 گرم
پد موس: 336 گرم
کیبورد: 904 گرم
سایر ویژگی‌ها
موس: سوییچ ها از نوع مکانیکال
هدست: نویز کنسلینگ اتوماتیک
پد موس: مقاوم در برابر لغزش
کیبورد: قابلیت شخصی‌سازی کیبورد به کمک نرم‌افزار اختصاصی Razer Synapse

مشخصات فیزیکی

ابعاد
پد موس: 450x400 میلی‌متر
هدست: 193×172×98 میلی‌متر
موس: 127x61x42 میلی‌متر
کیبورد: 457x174x33 میلی‌متر
وزن
پد موس: 336 گرم
هدست: 240 گرم
موس: 96 گرم
کیبورد: 904 گرم

سایر مشخصات

سایر ویژگی‌ها
پد موس: مقاوم در برابر لغزش
هدست: نویز کنسلینگ اتوماتیک
کیبورد: قابلیت شخصی‌سازی کیبورد به کمک نرم‌افزار اختصاصی Razer Synapse
موس: سوییچ ها از نوع مکانیکال
You may also like
موردی یافت نشد

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری