مادربرد ایسوس PRIME H610M-A D4

برند:

ASUS PRIME H610M-A D4 LGA1700 Motherboard

  • پلتفرم: Intel
  • فرم ظاهری: M-ATX
  • چیپست: H610
  • سوکت پردازنده: LGA1700
  • نسل پردازنده: نسل دوازدهم
  • حداکثر حجم حافظه: 64 گیگابایت
  • حداکثر فرکانس حافظه: 3200 مگاهرتز
ادامه مطلبShow less
4,997,000 تومان
وضعیت
  • نو
رنگ
  • مشکی
گارانتی
  • گارانتی 3 ساله الماس رایان ایرانیان
ناموجود
موجود شد خبرم کن
مرجع:
توضیحات


مادربرد ایسوس PRIME H610M-A D4 نیز مانند سایر محصولات سری Prime با هدف کاربری‌های تخصصی تجاری، اداری و کاری ساخته شده است. این محصول به شما امکان می‌دهد از تمام توان دوازدهمین نسل از پردازنده‌ های سری Core، Celeron و Pentium Gold شرکت اینتل بهره‌مند شوید؛ همچنین راهکارهای موثر انتقال برق، دفع حرارت، تنظیم و شخصی‌سازی هوشمند آن در کنار قابلیت‌های نرم‌افزاری متعدد بستری مناسب برای اسمبل سیستم‌های قدرتمند و نیازهای پردازشی مختلف کاربران را رفع می‌کنند. آدورا آی تی محصولی با کیفیت به شما تقدیم میکند.

مادربرد ایسوس PRIME H610M-A D4 به چیپست H610 و سوکت LGA 1700 شرکت اینتل مجهز شده است که از نسل دوازدهم پردازنده‌های این شرکت پشتیبانی میکند. این محصول از قابلیت اورکلاک پشتیبانی نمی‌کند.



سیستم برق‌رسانی دقیق و دیجیتال

VRM (ماژول تنظیم ولتاژ) کاملا دیجیتال DIGI+ ولتاژ ورودی را به صورت لحظه‌ای تحت نظر می‌گیرد و به طور خودکار تنظیمات بهینه‌سازی انرژی و فرکانس را تغییر می‌دهد. این ماژول امکان تنظیم دستی پردازنده را برای شما فراهم می‌کند تا از نهایت ثبات کاری و عملکرد پردازنده خود بهره‌مند شوید. این مادربرد به مدار تغذیه ۸ فاز مجهز شده است و انرژی مورد نیاز و راندمان مطلوب پردازنده‌های نسل دوازده شرکت اینتل را فراهم میسازد.

بهینه‌سازی همه جانبه مصرف انرژی

واحد پردازش انرژی (EPU-Energy Processing Unit) به صورت خودکار مصرف انرژی را بهینه‌سازی کرده و با حالت Away تنظیمات هوشمندی که کنترلرهای بلااستفاده پنل I/O را خاموش می‌کند و انرژی را به بهترین نحو ذخیره سازی میکند.

خنک‌کنندگی

قابلیت‌های متنوع خنک‌کنندگی مادربرد Prime H610 را می‌توان از طریق بایوس UEFI یا نرم‌افزار Fan Xpert 2+ ایسوس شخصی سازی کرد.

منابع متعدد سنجش گرما

هرکدام از هدرها قابلیت برقراری ارتباط با سه حسگر حرارت را دارند. نرم‌افزار Fan Xpert به شما اجازه می‌دهد دمای کارت‌گرافیک‌های ایسوس را (در صورت پشتیبانی از نرم‌افزار) زیر نظر بگیرید و درجه حرارت پردازنده و کارت‌گرافیک را حین عملیات‌های مهم با بار پردازشی و گرافیکی بالا کنترل کرد.

هیت‌سینک VRM و پد حرارتی

هیت سینک اختصاصی ماژول تنظیم ولتاژ (VRM) و پد حرارتی تعبیه شده در مادربرد ایسوس PRIME H610M-A D4 موجب می‌شوند گرما به شیوه‌ای موثر از ماسفت‌ها و چوک‌ها دور شود و دچار افت عملکرد مادربرد بر اثر افزایش حرارت افت نشود.

 

هدرها

 این مادربرد ایسوس به یک هدر 4 پین فن پردازنده و دو هدر فن چهار پین برای کیس مجهز شده است. هر یک از هدرها را می‌توان به حسگر‌های حرارتی قابل تنظیم مرتبط کرد تا عملکرد آن‌ها با توجه به بار سیستم تنظیم شود (از طریق نرم‌افزار Fan Xpert 2+ یا بایوس UEFI). مدارهایی مخصوص نیز از هر یک از فن‌ها در برابر افزایش بیش از حد دما یا جریان الکتریکی حافظت می‌کنند.

اتصال ۴ پین PWM/DC فن‌ها: هر کدام از هدرهای آنبرد درگاه اول فن کیس از هر دو حالت PWM و DC پشتیبانی می‌کنند و نوع اتصال را به صورت خودکار تشخیص می دهند.

+Fan Xpert 2

مادربردهای سری Prime 600 کنترل کامل فن‌های سیستم را از طریق نرم‌افزار Fan Xpert در اختیار شما می‌گذارند. با استفاده از حالت هوشمند Auto-Tuning تمام پارامترها را تنها با یک کلیک کنترل کرد.

حافظه و ذخیره‌سازی

مادربرد ایسوس PRIME H610M-A D4 با ساختار حافظه دو کاناله از دو ماژول حافظه رم از نوع DDR4 با حداکثر ظرفیت ۶۴ گیگابایت پشتیبانی می‌کند. این مادربرد از اسلات‌های M.2 با نسل چهارم PCIe برخوردار بوده و با SSD RAID نیز سازگاری دارد تا عملکرد خیره‌کننده‌ای به شما ارائه شود. با اسلات‌های حافظه PCIe 4.0 از سرعت فوق‌العاده انتقال داده پردازنده‌های نسل دوازده اینتل لذت ببرید. حداکثر فرکانس‌ پشتیبانی شده این محصول برابر با ۳۲۰۰ مگاهرتز و حداقل فرکانس پشتیبانی شده توسط اسلات‌های DDR4 این مادربرد نیز برابر با ۲۱۳۳ مگاهرتز است. این محصول سری Prime علاوه بر پروفایل حافظه XMP اینتل، به فناوری OptiMem II ایسوس نیز مجهز شده است.

فضای ذخیره‌سازیاین مادربرد علاوه بر  ۴ درگاه SATA (۶ گیگابیت بر ثانیه)، دارای دو عدد اسلات M.2 از نوع M Key با پشتیبانی از PCIe 3.0 است که سرعت انتقال داده آن‌ها به ۳۲ گیگابیت بر ثانیه افزایش میابد.

اتصالات

اترنت ۱ گیگابیت اینتل

اتصال به شبکه با ماژول Etehrnet 1219-V اینتل موجب می‌شود بار پردازشی CPU کاهش یابد و توان پروتکل‌های TCP و UDP را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد تا شاهد انتقال سریع‌ و روان اطلاعات شوید.

USB

 این مادربرد در مجموع دارای شش درگاه USB در عقب، شامل ۲ درگاه USB 3.2 نسل دوتایپ Aو ۴ درگاه USB 2.0 (تایپ A)؛ و پنج درگاه در جلو شامل یک هدر USB 3.2 Gen 1 با پشتیبانی از ۲ درگاه USB 3.2 (تایپ A) و دو هدر با پشتیبانی از ۳ درگاه USB 2.0 تایپ A میباشد.

اسلات‌های توسعه

اسلات‌های توسعه مادربرد ایسوس PRIME H610M-A D4  عبارت‌اند از:

یک اسلات PCIe نسل چهار X16 برای پردازنده‌های نسل ۱۲ اینتل

یک اسلات PCIe نسل سه (x1) برای چیپست H610 اینتل.

PCIe 4.0: مادربرد ایسوس PRIME H610M-A D4 به صورت اختصاصی برای پردازنده‌های نسل ۱۲ اینتل ساخته شده‌ است و با برخورداری از رابط PCIe 4.0، از جدیدترین کارت‌های گرافیک پشتیبانی می‌کند. پهنای باند گسترده و سرعت بالای انتقال اطلاعات به شما اجازه می‌دهد با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین قطعات موجود در بازار رایانه‌ای قدرتمند بسازید که  سنگین‌ترین نیازهای شما را رفع کند.

 

شخصی‌سازی

بایوس UEFI

بایوس مشهور و خوش‌نام مادربردهای ایسوس تمام امکاناتی را که برای تنظیم و تقویت سیستم خود نیاز دارید برای شما فراهم می‌کند. گزینه‌های هوشمند و ساده‌سازی شده آن بهترین راه اسمبل سیستم برای افراد تازه‌کار است و گزینه‌های پیشرفته و جامع آن نیز حرفه‌ای‌های این عرصه رضایت دارند.

حالت آسان (EZ Mode): در این حالت تنظیمات و اطلاعات مهم و اساسی روی صفحه به نمایش در می‌آیند و قابلیت راهنمای تعبیه شده در آن به شما کمک می‌کند به راحتی تنظیمات موردنیاز خود را اعمال کنید. برای مثال می‌توانید با استفاده از رابط گرافیکی عملکرد هر فن را با چرخاندن یک منحنی تنظیم کنید یا کارایی ماژول‌های رم را تنها با یک کلیک افزایش داده میشود.

حالت پیشرفته (Advanced Mode): UEFI با رابط کاربری آسان و پیشرفته خود کنترل کامل سیستم را به شما می‌سپارد و قابلیت‌های پیچیده آن به شما امکان می‌دهند (در صورت داشتن اطلاعات کافی) با دست‌کاری سیستم از بیشترین توان آن بهره ببرید. می‌توانید با قابلیت جستجوی آن تنظیمات دلخواه خود را پیدا کنید و با استفاده از پروفایل کاربری ایسوس، پیکربندی سیستم خود را به سایر نسخه‌های بایوس یا سیستم سایر کاربران منتقل کنید.

نورپردازی RGB

با استفاده از نرم‌افزار Aura Sync ایسوس می‌توانید نورپردازی RGB قطعات نورپردازی شده و نوارهای LED متصل به هدرهای RGB را به دلخواه خود کنترل کنید و با انتخاب از بین حالت‌های پیش‌فرض یا حالت‌های دلخواه خود، ظاهر چشم‌نوازی برای سیستم گیمینگ تهیه کنید. این نورپردازی با تمام سخت‌افزارهایی که از Aura Sync پشتیبانی می‌کنند هماهنگی دارد. نسل دوم هدرهای Adressable RGB می‌توانند تعداد LEDهای قطعات متصل به خود را بسنجند و به نرم‌افزار امکان دهند نورپردازی آن‌ها را به خوبی مدیریت کند. این هدرها با نسل‌های قبلی سخت‌افزارهای RGB Aura Sync هم سازگاری دارند.

Armoury Crate

 این نرم‌افزار ابزاری جدید برای کنترل سخت‌افزارهای گیمینگ شرکت ایسوس است که به کمک رابط کاربری آسان و کاربردی آن می‌توانید نورپردازی RGB و افکت‌های آن را برای تمام قطعاتی که از Aura Sync پشتیبانی می‌کنند تنظیم کنید. همچنین با استفاده از آن قادر به مدیریت ویژگی مقابله با نویز میکروفون، سرعت چرخش فن‌ها، تنظیمات موس و کیبورد و حتی اورکلاک لپ‌تاپ‌های سازگار با آن خواهید بود. امکان ثبت محصولات و دریافت آخرین اخبار مربوط به جامعه گیمینگ ایسوس نیز از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار میباشد.

Asus Corporate Stable Model

این برنامه ویژه ایسوس که به صورت مخفف CSM نیز خوانده می‌شود، با هدف ارائه مادربردهایی کاربردی با عملکرد پایدار به بازار مصارف اداری و تجاری طراحی تولید شده است. با تهیه این مادربرد می‌توانید به نرم‌افزار Control Center Express  ایسوسنرم‌افزاری برای مدیریت IT در سطح سرورها نیز دسترسی داشته باشید.

Control Center Express: این نرم‌افزار راهکاری یکپارچه برای نظارت و مدیریت آسان تمامی سیستم‌ها و دستگاه‌های متصل به شبکه و انجام ساده و سریع عملیات‌های IT (همچون چک کردن موجودی انبار از راه دور، تنظیم به روز رسانی خودکار برای نرم‌افزارها، بایوس و... سیستم‌های شرکت در بازه‌های زمانی مشخص، بهبود پایداری سیستم‌ها و..) است. رابط کاربری مناسب آن سبب افزایش راندمان کاری شما می‌شود. این نرم‌افزار با بیش از صد مدل مختلف از مادربردهای ایسوس سازگاری دارد و راهکاری مناسب و بسیار کاربردی برای برطرف کردن نیازهای کسب و کار شما حساب میگردد.

ایمنی بالا و استفاده آسان

Q-LED Core

<p dir="rtl" style="margin-top:0in;text-align

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

ابعاد
244×211 میلی‌متر
نوع حافظه رم
DDR4
مشخصات حافظه رم
فرکانس 3200 مگاهرتز
بلوتوث
دارد
پورت VGA
دارد
پورت Display Port
دارد
نوع سوکت پردازنده
LGA1700
چیپست
Intel H610
پشتیبانی از پردازنده‌ها
12th Gen Intel Core - Pentium Gold - Celeron
پیکربندی حافظه
دو کاناله
حداکثر حافظه قابل پشتیبانی
64 گیگابایت
پروفایل حافظه XMP
دارد
اسلات PCI Express x16
1 عدد
اسلات PCI Express x1
1 عدد
اسلات PCI
2 عدد
کانکتور SATA 3.0
4 عدد
اسلات M.2
2 عدد
هدر USB 2.0
2 عدد
هدر USB 3.0
2 عدد
کانکتور برق
24 پین
پورت PS/2
2 عدد مجزا برای موس و کیبورد
پورت USB 2.0
4 عدد
جک 3.5 میلی‌متری
3 عدد
سازنده
ASUS

مشخصات فیزیکی

ابعاد
244×211 میلی‌متر

پردازنده و چیپست

نوع سوکت پردازنده
LGA1700
چیپست
Intel H610
پشتیبانی از پردازنده‌ها
12th Gen Intel Core - Pentium Gold - Celeron

حافظه رم (RAM)

نوع حافظه رم
DDR4
مشخصات حافظه رم
فرکانس 3200 مگاهرتز
پیکربندی حافظه
دو کاناله
حداکثر حافظه قابل پشتیبانی
64 گیگابایت
پروفایل حافظه XMP

شبکه

بلوتوث

درگاه ورودی و خروجی

پورت VGA
پورت Display Port
پورت USB 2.0
4 عدد

کارت گرافیک

اسلات PCI Express x16
1 عدد

اتصالات داخلی مادربرد

اسلات PCI Express x1
1 عدد
اسلات PCI
2 عدد
کانکتور SATA 3.0
4 عدد
اسلات M.2
2 عدد
هدر USB 2.0
2 عدد
هدر USB 3.0
2 عدد
کانکتور برق
24 پین

پنل پشتی مادربرد

پورت PS/2
2 عدد مجزا برای موس و کیبورد
جک 3.5 میلی‌متری
3 عدد

سایر مشخصات

سازنده
ASUS
You may also like
موردی یافت نشد

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری