رم لپ تاپ کروشیال SO-DIMM 16GB 3200MHz CL22 DDR4

برند:

Crucial SO-DIMM 16GB 3200MHz CL22 DDR4 Memory

ادامه مطلبShow less
1,990,000 تومان
وضعیت
  • نو
رنگ
  • مشکی
گارانتی
  • گارانتی 18 ماهه الماس رایان ایرانیان
ناموجود
موجود شد خبرم کن
مرجع:
توضیحات
حافظه رم لپ تاپ کروشیال مدل Crucial 16GB DDR4 3200Mhz CL22

همه ما می دانیم که حافظه رم برای تمام سیستم ها یک محصول ضروری است و در تمام سیستم ها حضور دارد. کاربرد این نوع از حافظه به این شکل است که در زمان پردازش اطلاعات را در خود ذخیره می کند و به پردازنده در پردازش کمک می کند و کار پردازنده را سبک می کند. خصوصا در پردازش های مولتی تسکینگ به خوبی در سرعت بخشیدن به انجام امور کمک می کند. محصولی که در ادامه به شما معرفی می کنیم رم تک کاناله DDR4 مدل SODIMM 3200 مگاهرتز با ظرفیت 16 گیگابایت از برند کروشیال می باشد.

رم های برند کروشیال از بهترین و باکیفیت ترین رم های بازار هستند که به همراه کیفیت خوبی که دارند قیمت پایینی نیز دارند. اگر به دنبال رم با کیفیت و مقرون به صرفه می باشید رم های کروشیال انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

با مرور زمان و تجربه های متفاوت در عمر و عملکرد رم ها کروشیال رم های با کیفیت ، با دوام ، با کمترین امکان خطا را تولید کرده و در اختیار کاربران قرار داده است تا با خیالی راحت رم لپ تاپی کروشیال را تهیه کرده و استفاده کنند.

فرکانس این رم 3200 مگاهرتز می باشد که این مقدار سرعت رم برای لپ تاپ خوب و مناسب است و به کاربر عملکرد مطلوبی در سرعت انتقال و پردازش می دهد.

این رم از تکنولوژی DDR4 استفاده می کند که نسبت به نسل قبلی خود دو برابر سریعتر می باشد و در مصرف برق نیز بیشتر بهینه شده است و برق کمتری مصرف می کند.

این رم از نوع Unbuffered می باشد که در این نوع رم ها کنترلر حافظه به شکل مستقیم با رم در ارتباط می باشد. کارایی بالایی را نسبت به رم های Buffered دارد. این رم ها با وجود داشتن سرعت بالا، پایداری و قابلیت اطمینان پایین تری را دارند.

رم های SODIMM رم های لپ تاپی هستند که عملکردی شبیه رم های دسکتاپ دارند همچنین اندازه کمتر از رم های دسکتاپی دارند و فضای کمتری را اشغال می کنند.

رم کروشیال DDR4 3200 مگاهرتز دارای یک ماژول با ظرفیت 16 گیگابایت می باشد.

رم کروشیال DDR4 مدل SODIMM 3200 مگاهرتز CL22 با ظرفیت 16 گیگابایت در کل محصول مناسب و بدرد بخوری در سیستم است و به خوبی در سیستم جای گرفته و عملکرد خوبی از خود نشان می دهد. برای سیستم های مولتی مدیا و انواع پردازش ها در کنار پردازنده به خوبی عملکرد سریع و با کیفیتی را دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نورپردازی
ندارد
نوع حافظه رم
DDR4
نوع ماژول
SO-DIMM
تعداد پین
260 پین
ظرفیت کلی
16 گیگابایت
تعداد ماژول
1 عدد
ظرفیت هر ماژول
16gb
فرکانس
3200Mhz
تایمینگ
22 واحد
پیکربندی
تک کاناله
ولتاژ کاری
1.2 ولت
پشتیبانی از XMP اینتل
ندارد
سیستم خنک کننده
ندارد
سایر ویژگی‌ها
---
اقلام همراه
ندارد

حافظه رم (RAM)

نوع حافظه رم
DDR4
نوع ماژول
SO-DIMM
تعداد پین
260 پین
ظرفیت کلی
16 گیگابایت
تعداد ماژول
1 عدد
ظرفیت هر ماژول
16gb
فرکانس
3200Mhz
تایمینگ
22 واحد
پیکربندی
تک کاناله
پشتیبانی از XMP اینتل
سیستم خنک کننده

مشخصات فنی

ولتاژ کاری
1.2 ولت

سایر مشخصات

نورپردازی
سایر ویژگی‌ها
---
اقلام همراه
محصولات مشابه
730,000 تومان
crucial 8GB 3200Mhz DDR4 Single Channel Desktop RAM پیکربندی حافظه تک کاناله تایمینگ CL22 تعداد پایه حافظه ۲۸۸ پین تعداد ماژول ۱ عدد سرعت حافظه PC4-25600 سوکت حافظه U-DIMM ظرفیت کلی هشت گیگابایت ظرفیت هر ماژول ۸...

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری