Razer Huntsman Mini

نوشته شده در تاریخ2 سال پیش

وارد ابعاد جدید مرگبار با Razer Huntsman Mini یک صفحه کلید بازی 60٪ با سوئیچ های نوری Razer شوید. بسیار قابل حمل و ایده آل برای تنظیمات ساده؛ زمان آن رسیده است که با فشرده ترین شکل خود ، فعال سازی سریع را تجربه کنید.

در دو نسخهBLACK وMERCURY

سوئیچ های Razer OPTICAL

عملکردهای سریعتر ، سبک تر و نرم تری نسبت به کلیدهای مکانیکی ارائه می دهد و دوام بیشتری دارد زیرا به قطعات متحرک کمتری نیاز دارد که با اصطکاک کمتر کار می کنند و در دو نوع موجود است:

فاصله تحریک: 1.5 میلی متر | نیروی تحریک:45G
سوئیچ های بهبود یافته خطی OPTICALRAZER
با ارائه کلیدهای نرم و سریع بدون ضربه لمسی ، این طراحی نسل دوم پیشرفت های قابل توجهی در صدای سوئیچ دارد، با حلقه های کاهش صدا برای کاهش نویز هنگام پایین آوردن کلید

--------------------

فاصله تحریک: 1.2 میلی متر | نیروی تحریک:48G
سوئیچ های CLICKY OPTICALRAZER
انتخابی مناسب برای گیمرهایی که ترجیح می دهند بازخوردهای واضح و لمسی دریافت کنند و به همان اندازه که احساس میشود رضایت بخش است.

--------------------------------------------------------------------------

کلید های دوگانه PBT با چاپ علمگر ثانویه بر کناره کلید

حافظه داخلی و نورپردازی از پیش تنظیم شده

ذخیره و فعال کردن حداکثر 5 پروفایل صفحه کلید بدون نیاز به نرم افزار همچنین میتوانید تنظیمات خود را در هر مکانی انجام دهید و با مجموعه ای از جلوه های نورپردازی Razer Chroma RGB ، آن را شخصی سازی کنید.

نتیجه گیری

در نهایت کیبورد Razer Huntsman Mini یک کیبورد ایده آل، کامل و بسیار سریع برای گیمرهاست مخصوصا گیمرهایی که فضای کمی روی میز خود دارند یا طرفدار ستاپ های مینیمال هستند. این کیبورد مقاوم در برابر ریزش قطرات مایع است و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد همچنین میتوانید با استفاده از نرم افزار Razer Synapes به تمام قابلیت های آن دسترسی پیدا کنید.

1 نظر
  • حس****** ********می

    حس****** ********می 2021-10-18

    :)
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری